בחירת עו"ד לגירושין

בעולם המערבי שיעור אחוזי המתגרשים עולה משנה לשנה, מנתוני הלמ"ס אחוז המתגרשים עומד על 26%-27% וישנה מגמה של עלייה.

הסיבות לגירושין רבות : חוסר התאמה, פערים בצרכים, חוסר תקשורת, לחץ כלכלי, משבר אישי, בגידות, העדפות שונות, שינויים אישיים, מחלה, חילוקי דעות, בעיות בחיי המין, חוסר סיפוק מיני, משפחה של הצד השני שמתערבת, קנאה, אלימות ועוד.

ההחלטה להתגרש היא דרמטית ומשמעותית וכבדת משקל, החלטה המשפיעה לא רק על האדם המעוניין להתגרש אלא גם על חיי בני משפחתו: בן/בת הזוג והילדים, חברים ומשפחה מורחבת.

להחלטה זו השפעות משמעותיות הן כלכליות, והן רגשיות, פירוק התא המשפחתי- מבית אחד המשפחה עוברת לשני בתים נפרדים.

כבר בתחילת ההליך רצוי להיעזר באנשי מקצוע עורך דין לגירושין, מטפל רגשי, מתאם הורי, רו"ח, אשר יסיעו לכם לתכנן צעדכם לקראת המהלך בכדי למנוע מאבקים מיותרים, ולהגן על זכויותיכם.

מקובל כי כל צד פונה לעו"ד לגירושין מטעמו אשר ייצג אותו בהליך וישמור על זכויותיו.

אפשרות נוספת כי בני הזוג יפנו לעו"ד לגירושין / מגשר מוסמך במשותף, אשר יסיע להם להגיע להסכמות וינסח עבורכם הסכם גירושין בהתאם להבנות וההסכמות של הצדדים.

עו"ד לגירושין ילווה את הלקוח לאורך כל ההליך אשר עלול לקחת בין מס' חודשים ועד שנתיים. תלוי סיטואציה, ככל ויש הסכמה ההליך קצר יותר, במצב של מלחמות ומאבקים משפטיים ההליך עלול להיות על פני מס' שנים – לכל הדעות הליך ארוך ומייגע.

כידוע הליך גירושין הוא מורכב ומלווה באמוציות, סערות רגשות, משברים, ומכאן כי להליך זה יש השפעה ישירה ומשמעותית על המשך החיים שלך ושל כל בני המשפחה.

בחירת עו"ד לגירושין שילווה וייצג אותך בהליך היא מכרעת, הרי מדובר במערכת יחסים קרובה.

 עו"ד הינו הוא האדם שאתה אמור לספר לו הכל בפתיחות, אמור להרגיש בנוח מולו, לחשוף את הסודות, החששות, הפחדים, הרצונות, הצרכים והשאיפות, על כן, מדובר במערכת יחסים קרובה ורגישה וחשוב למצוא ולשכור את שירותי האדם המתאים לך ולמקרה שלך שמדבר איתך בגובה העיניים וקשוב וזמין לך.

מוזמנים לפגישת ייעוץ בה תוכלו לקבל מידע על הזכויות, חובות, מה ההליך המתאים עבורכם.

צור קשר

Picture of גליה כהן, עו״ד ומגשרת

גליה כהן, עו״ד ומגשרת

בעלת תואר שני במשפטים התמחות בגישור משפחתי (בר אילן) בעלת תואר שני במנהל עסקים (MBA), וייעוץ ארגוני מומחית בניהול תהליכי גישור ויישוב סכסוכי גירושין ומשפחתיים .